Vakantie
Beste lezer,
Van 30 juli 2024 t/m 20 augustus ben ik in donker Afrika zonder enige toegang tot mijn telefoon of e-mail. Helaas, hoe graag ik het ook zou willen, kan ik je dus niet helpen met je verzoek.
Heb je een afvalverwerking gerelateerde vraag? Zoals bijv. het aanvragen van een extra lediging of het bestellen van tape rollen? Dan kun je het beste een dag van te voren een mailtje sturen naar:
klantenservicezuid.nl@prezero.com
onder vermelding van je klantnummer. Dit nummer vind je in het onderwerp van mails die je van mij vast weleens hebt gekregen in een cc en begint met 7001, of 7002 of 7005. Vermeld in je mailtje ook altijd even je adres met postcode en huisnummer en je BV naam.
Heb je je klantnummer niet kunnen vinden? Geen zorgen, dan volstaan BV naam, je adres met postcode en huisnummer ook.
Heb je een klacht die spoed vereist, dan kun je het beste even bellen met de klantenservice:
+31 88 102 44 44.
Houd bovenstaande gegevens bij de hand. Je kunt vermelden dat je onder het Horecalife collectief valt.
Heb je een echte calamiteit in het weekend, dan kun je in noodgevallen bellen met de calamiteiten lijn: +31 6 53 97 14 15
Voor vragen over energie, kun je het beste even bellen met Benjamin Bus. Hij is te bereiken op: (06) 50 69 37 32. Voor algemene niet-spoedeisende zaken kun je ook het algemene nummer bellen van Hezelaer: (076) 303 07 20
Voor vragen over je pin betalingen kun je het beste even bellen met Victor Hooft. Hij is te bereiken op: +31 6 53 81 11 25. Voor algemene niet spoedeisende zaken kun je ook het algemene nummer bellen van Easy Payments: +31 20 427 83 44
Na mijn vakantie, help ik je graag weer persoonlijk met al je wensen.
Groeten,
Tjalling